PIE - Vermogensberekening

     
 
Vermogensberekening
 
     
     
 

Mercury streeft naar perfectie op het gebied van scheepsmotoren, maar zelfs de beste motor is afhankelijk van een goede afstemming van de complete voortstuwingsinstallatie. Schroefkeuze, reductieverhouding, brandstofverbruik, snelheden en geluids- en trillingsreductie zijn belangrijke zaken waarover wij u uitgebreid kunnen adviseren.

Hieronder kunt kunt u alle beschikbare gegevens van uw nieuwbouwproject of uw bestaande schip opgeven. Waarna wij u van een duidelijk advies op maat kunnen voorzien met antwoorden op al uw vragen.

Nauwkeurige informatie is hierbij zeer belangrijk. Geef geen schattingen op als u niet zeker bent.

Als u specifieke voorkeuren of bijzondere wensen heeft horen wij deze graag van u. (Gebruik hiervoor het veld "overige opmerkingen").

Bij evt. hermotorisering horen wij ook graag gegevens van uw huidige installatie.

Hoofdgegevens schip
Lengte over alles m
Lengte op waterlijn m
Diepgang m
Breedte m
Gewicht vaarklaar t
Romptype  
Materiaal romp  
Gewenst motorvermogen
Merk/Type schip (evt. werf)  
   

Gegevens schroef
Type aandrijving  
Aantal schroeven  
Max. schroefdiameter cm
Vrijslag op het vlak cm
Afstand schroefas-waterlijn cm
Schroefashoek °

Overigen
Eenheid snelheid  
Gewenste max. snelheid  
Gewenste min. snelheid max.  
Gewenste kruissnelheid  
Vaargebied
(meerdere mogelijkheden)
Rivieren en meren
Kanalen en klein vaarwater
Kustgebied en Zee
Oceaan, wereldwijd
 
Het voornaamste doel van deze voortstuwingsinstallatie is:
(meerdere mogelijkheden)
Een zo laag mogelijk brandstofverbruik en een efficiente installatie
Zo hoog mogelijke topsnelheid
Een lage minimale vaarsnelheid (aanvangssnelheid)
Een goed compromis
 
Overige opmerkingen
(Welke zaken zijn voor u belangrijk?)
 

Uw contactgegevens
Naam  
Bedrijfsnaam  
Adres  
Postcode  
Plaats  
Telefoon  
E-mail  

 
     

 
 
   
© 2024 Aarts Dieseltechniek || Home